Followers

Monday, March 12, 2012

Periuk kera


sudah masak.....sedapnya..


beras pulut dan santan yang sedia untuk di kukus.....


p/s : saja nak kongsi pada rakan-rakan rupa nasi pulut dalam periuk kera...

5 catatan:

MaY_LiN said...

nakal nya kamu..
jeles ni..
nakkkkkkk skittttt

Anonymous said...

nmpk yummy..haha
mintak cket bule..hehe

[hawa]

Qimi08 said...

Haa pertama kali tgk
tapi pokok ni pernah tgk masa gi sabah hari tu....
adakah pokok periuk kera tu ke yg dijadikan tempat isi pulut ?????/

kaira_syuma said...

qimi08, mmg periuk kera tu yang kita orang guna..tp, kena cuci bersih2 la baru leh guna..

hawa, boleh...sila2 lah. tapi tengok je na...hihihihi(jahatnya aku)

May_lin, kuang2...jahat kan...hahhaha...kebetulan kakak sy ada buat semalam. teringat kat awak...hahahhaha..kalau kita dekat kan senang.....huhuh

MaY_LiN said...

kite jauh sangatla nak naik belon..
naik tongkang xsampai lak...
huh.. :)