Followers

Tuesday, April 27, 2010

new story

“Aku rela ditinggalkan asalkan dirinya bahagia. Semua yang aku lakukan adalah kerana aku sayangkannya. Kerana rasa sayang ini, aku tak sanggup melihat dia menderita bersamaku. Aku mesti berpegang pada pepatah cinta tak semestinya bersatu. Lebih-lebih lagi bila kita hanya bertepuk sebelah tangan. Lebih baik menderita sekarang dari menderita dikemudian hari. Cukuplah pengalaman hidup bersamanya aku simpan dalam lipatan kenangan untuk aku meneruskan hari mendatang,” – Hafiya -

“Kenapa aku sering menyakiti hatinya. Kenapa dia terus bersabar dengan segala kerenahku ini? Kenapa dia tidak pernah membantah segala perbuatanku terhadapnya? Kenapa dia sanggup biarkan aku bersama orang lain? Tiada perasaankah dia padaku? Ahhhh…kenapa begitu banyak soalan….sedarlah, dia tidak pernah menyintai kau. Cintanya hanya untuk lelaki itu,” –Elman-



p/s : slm, sori coz lmbt mskkan n3 terbaru...tengah kekeringan idea. yg diatas tu...huhuhuu...for new novel...but...tengah fikirkan tajuk. susah jugak nak cari tajuk yg sesuai.

apa-apa pun...layan jelah...:P

2 catatan:

MaY_LiN said...

cite br yea..
nway..
smg dpt byk byk byk idea..
hikhikhik

Unknown said...

time kasih sis...buat yg tertunggu2 ariyana dan iskandar tu....sabar ye...ckit lagi...