Followers

Thursday, December 15, 2011

gambar utk e-novel Relaku Pujuk

Mawardina - “Bertuah betul jadi perempuan cantik. Semua orang ambil berat.” Aku hanya tersenyum. Siapa kata bertuah? Aku rimas tau bila ramai sangat yang perihatin. Lepas tu, nak kena mengadap pula wajah-wajah tak puas hati pekerja wanita yang lain. Semua pandang serong kat aku. Mana-mana aku pergi, semuanya nak mengutuk aku.
Abang Asran a.k.a Abang Handsome - “Tak nak lah. Mereka tu bukannya cantik betul-betul. Abang nak gadis melayu.”

En.Haikal a.k.a Dong Jun - “Kat sini, walaupun makanannya ala kadar, tapi ada permandangan yang indah, dah cukup bagi saya,”




Ishamudin - “Muka hitam macam buntut kuali ada hati nak syok kat aku. Cermin dulu muka tu,”













1 catatan:

YONG JIAO XIU said...

hahaha ayat don juan tu hahaha and ayat pedih mengigit,ishamudin.