Followers

Tuesday, April 20, 2010

pengumuman...

salam............

saya nak kemas kini blog ni. nak buat dia nampak kemas dan teratur....

seperti yg kalian nampak, setiap episode di dlm blog saya..susunan setiap post saya begini:

(1)
(2)
(3)

tetapi saya nak buat macam di bwh ni..nak jimatkan ruang.

(1)(2)(3)

ada sesiapa yg tahu mcm mana nak buat jd mcm tu tak?...

huhuhuuhuu...susah juga nak kemas kini blog ni..

sebab...saya ingat nak post enovel terbaru..

ataupun...

korang ada cadangan yg lebih baik dr ini...tolong email ke syuma_ab@yahoo.com.my.


huhuhu...pertolongan kalian sgt saya hargai..

time kasih byk2

1 catatan:

luahan said...

salam kaira,
pd setiap a href tu... buangkan li dgn kurungan <> sekali dan jugak penutupnya /li

cuba ya
kl x dpt, masuk blog kak sofi, jerit kat shoutbox, bg emel, nnt kak sofi bg html dia.

sofi

http://anneali.blogspot.com